Kendra tror att hennes sons hår blir mer populärt än Justins

Kendra Wilkinson-Baskett tog på hennes blogg för att visa världen sin super söta baby Hank IV och lät alla veta att hon tror att Hank Jrs hår kommer att vara mer populär än Justin Biebers!
Kan vi inte bara tala om att håret baby Hank rockar?! Jag tvivlar inte på att denna look kommer att sopa nationen och vara större än Justin Biebers är hahaha!! 
Awww, han är en sötnos, men jag tycker ändå att Justin hår är och kommer alltid att vara mer populär!
Vad tror du?



Kommentarer
Postat av: Linh

sv; aha kul att ni trodde att jag gillade justin. fin blogg, men NEJ jag hatar honom! men eenie meenie är ganska bra ;)<3

2010-07-09 @ 14:02:03
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<