Justin: Jag kommer och bli riktigt kort!


Den 16-årige musikern skämtade med USA Today om hans längd, ”Det var inte över en natt, jag ställde alarm ofta för att komma upp. För att jag skulle till radiostationer och sjunga klockan 6 på morgonen, allt i mitten av min tillväxt spurt. Tack vare musikindustrin kommer jag bli riktigt kort.”


Justin kupade också att lägga till att han tror på Gud och hur nära hans familj var kyrkan. Sen sa han: ”Vi ’r verkligen engagerade med Gud. Han har alltid varit så, jag vet inte, han höll våran familj tillsammans. Vi växte upp med inte alls mycket pengar, min mamma och jag. Hon var ung när hon hade mig. Vi kämpade, men vi har aldrig honom att skylla på. Hej, allt detta snack om allvarliga saker lägger vi åt sidan, jag är fortfarande ung, jag försöker fortfarande lista ut vem jag är, och jag försöler bara ha kul.


Kommentarer
Postat av: louise

när fick justins mamma honom ? tacksam för svar ! :)

2010-07-11 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<