Justin har respekt för hiphop världen!

Justin Bieber, så är det glödande erkännandet från den "smutsiga" södra rap-eliten förvandlad till gat-trovärdighet och köpande styrka.
"Jag anser mig inte som rappare, så jag vet inte varför jag är omringad av dom." säger Justin.
"Jag tror det är talang. Jag gick inte igenom Disney för att göra mig känd, jag gjorde allting själv."

Rappare från Atlanta såsom Ludarcris och Lil wayne stödjer Justin och han har arbetat med den stigande rapstjärnan Drake. Han beskriver den nya rapparen Lil Twist som han homeboy.
"Jag har bara kul med det" säger han och ler "Jag är välsignad."

Även om det är svårt att imponera på universumet av hiphop trotsar Justin rim - och förnuft.

OBS!! Om ni vill läsa mer av allt så klicka här så kommer ni till sidan.
Kunde inte översätta.. Det va svårt. ;)


Justin rappar hos "Tim Westwood TV"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<