Justin gillar värme!

Justin älskar att resa till varma ställen såsom Bahamas. Han säger att han skulle älska att åka till Brasilien en dag.
Här nedan är en liten intervju, R=reporten, J=Justin


R - Vilket är ditt favorit resemål?
J - Jag gillar verkligen tropiska ställen, men jag gillar mitt hemställe Stratford. Jag gillar verkligen att åka på semester till Atlantid i Bahamas eftersom det finns så mycket för mig och mina vänner att göra där. Förra gången jag var där hade vu ju chansen att simma med delfiner, spela golf och basket - allting på stranden!

R - När du åker bort, vad är dina måste-ha-med saker?
J - Min Ipod självklart! Min laptop, eftersom jag hela tiden gör musik, och så jag kan kommunicera med mina vänner.

R - Vilka är dina favorit städer?
J - Stratford, Ontario. Tokyo är fantastiskt! Los angeles. Sydney är otrolig. Och atlanta är mitt andra hem, så jag måste säga det.


R- Vilket land har högljudast fans?
J - J ag tror nog att det är min hemstad, Kanada. Dom har nog mest högljudda fans!
Det känns otroligt när jag kommer hem och får känna sådan kärlek. Det är fantastiskt när jag får den typen av stöd, men mina kanadensare är awsome!

R - VilkVad söker du på innan du ska iväg på en resa?
J - Jag vill bara se vad som händer på en viss plats och se vad som finns att göra. Om det ser ut och låter som jag kan ha roligt där, så gör jag allt för det.

R - Vart skulle du vilja åka där du aldrig har vart?
J - Ett land jag verkligen vill åka till är Brasilien! Jag har aldrig vart där, men jag har hört att det är jätte vackert.

R - Vad är det bästa semester minne?
J - Förmodligen sista gången jag var i Paradise Island. Jag hade mina vänner och familj där med mig, och vi kunde slappaa av och ha roligt! Simma med delfiner (på Atlantis Dolphin Cay) det var en storr upplevelse!


Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Fin blogg!<3

2010-07-01 @ 16:04:10
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Ja det är klart jag gör!!!!!:)<33333

2010-07-01 @ 16:37:49
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Jag följer gärna dig om du följer mig!:)<3

2010-07-01 @ 18:41:46
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: saga- foto&vardag.

hej allt bra?

2010-07-01 @ 22:57:30
URL: http://sagakortesaari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<