"Jag träffade Justin Bieber!"

Carson berättar:
"Jag bor i Winnipeg, Kanada. Det är inte som New York eller L.A., man ser nästan aldrig några kändisar här! Lyckligtvis för mig, var Justin Bieber ett undantag.

Många jag kände hade träffat Justin i köpcentrumet, på bion, i skate parken, och runt om stan. Jag och mina vänner gick till köpcentrumet, men såg aldrig honom. Jag trodde att jag aldrig skulle träffa honom! Men den 27 December, två dagar efter Jul, hände världens coolaste grej!

Jag var på en hockey match med några kompisar, och Justin var där! Säkerhetsvakter omringade honom och vi visste att vi aldrig skulle få träffa honom. Vi var så nära honom, men ändå så långt borta! Ingen fick chansen att träffa honom. Efter ett tag blev vi frustrerade, och gick ut i korridoren. Där såg jag Justins livvakt utanför badrummet. Jag sa till mina vänner att jag skulle prata med honom, och det gjorde jag också, alldeles själv. Jag frågade honom om vi kunde få ta en bild med Justin, han sa att han var tvungen att fråga. Han gick in i badrummet, och kom sen ut,. Han sa att Justin gick med på det. Det kom jättemånga tjejer ut till korridoren. Säkerhetsvakterna kickade ut alla. Justin kom ut och hälsade på mig och mina vänner. När säkerhetsvakten försökte ta oss därifrån, sa Justin "nej, de är med mig!" Jag dog nästan!

Vi fick spendera lite tid med Justin och ta bilder. Vi var de enda på matchen som fick prata och hänga med honom. Han var väldigt gullig, rolig, och jordnära! Han sa att vi fick hänga med honom bara för att jag var så artig och frågade om en bild, och inte påträngande alls! Det var den bästa julklappen någonsin! Även om chanserna är små, fortsätt försöka! By the way, jag föreslår att inte flippa ut om du träffar honom, vi alla var lugna och fick faktiskt ha en riktig konversation med honom!"



Kommentarer
Postat av: Madde

Lyckliga flickor!<3 Love Justin Bieber!<3

2010-07-23 @ 09:18:39
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

åh gud vad kul !

2010-07-29 @ 16:20:48
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<