Det galnaste Justin någonsin gjort!

MTV Shows

Justin har gjort några ganska häftiga saker under det senaste åren. Han har ju vunnit många priser och nu håller han ju i sin egen turné!
En reporter frågar Justin vad det galnaste han har gjort och då blir svaret detta:
"Jag vågade vara med i en show som kallas "Silent Library" på MTV.. Det går ut på att du är i ett bibliotek och måste vara riktigt tyst så du kan varken prata eller skratta.
Ni har några kort och på korten är det ett bra antikte eller ett dåligt ansikte.
Och den personen som får det dåliga ansiktet måste göra något galet... Och det blev självklart jag och jag fick dricka gammal kinesisk mat mosat i en mixer... Ewwwww!
Jag klarade det inte, jag spottade bara ut allt.."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<