Det fans skulle göra för att träffa JB



Om ni vill veta vad fans skulle göra för att träffa JB läs detta!!

MTV News kom ifatt några fans utanför Justins konsert på 1stBank Center i Broomfield, Colorado för att ta reda på hur långt fansen skulle gå för att träffa Justin. Svaren var mycket varierade och detaljerade.

Fansen förklarade också deras kreativa, och ibland skrämmande system för att kunna träffa honom.

"Jag skulle göra vad som helst. Jag skulle slå någon för honom. Jag älskar den där ungen", sa ett fans. Hennes vän la plötsligt till: "jag skulle slå hans livvakt."

En annat ungt fan sa: "Om jag var med i främre raden då jag förmodligen hoppat upp på scenen, och jag skulle inte bryr sig om säkerheten grep mig."

Några flickor var mer oskyldiga med sina planer för att möta Justin - "Jag skulle springa upp på scenen och kyssa honom" - och andra fick mer kreativ: "Jag skulle göra en video av mig och lägga den på YouTube, typ, 5.000 gånger" sa ett annat fan.

Och så var det mer stalker-ish system. "Jag skulle bryta mitt ben!" föreslog en flicka.

"Jag skulle göra vad som helst. Jag skulle hoppa från toppen av denna byggnad. " det var en annan farlig idé.

"Jag tänkte att klättra på ridån och går ner från den för att se honom," erkände ett annat fan, "men jag ville inte hamna i problem."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<