Eenie Meenie

Sean Kingston har avslöjat allt om att arbeta med Justin Bieber på deras nya singel Eenie Meenie.

MTV News talade med den 21-årige Sean på telefon. Han sa så här:

"Jag och Justin har varit vänner under de senaste två åren. Och en dag så sa Justin ungefär såhär: Yo, i wanna make a song  whit you.
"Jag jag sa så här: låt oss göra det, jag är redo! "

Och han kom ner över Superbowl helgen och sov över i mitt hus.
Vi valde ut ett par låtar och Eenie Meenie var definitivt den mest speciella. "

Vi Frågade hur bra han kommer överrens med tonåringen Justin! Sean svarade:
"Justin är definitivt en cool kille, man.
Jag har jobbat med en massa människor men han är definitivt en av de mest roliga och unga, som han påminner mig om mig själv för att jag är precis som ett stort barn i slutet av dagen. Han är mycket glad och full av energi!
"Jag var 17 år när jag kom ut i musikbranchen.
Jag skulle definitivt kunna vara en stor förebild för honom, som en storebror för honom. "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<