Miley cyrus vill döda justin!

Miley Cyrus blev as förbannad på Justin efter han hade busringt henne mitt i natten när hon var i London.
Hon har själv sagt att hon ska göra upp med honom..

Hon berättar för talkshowen's värd Graham Norton: "Han busringde mig, utan att inse tidsskillnaden igår, vid typ tre på morgonen. Jag var på väg att döda någon! Han bara fortsatte ringa!"

"Jag trodde att någon liten unge hade fått tag på mitt nummer, jag kunde ju inte skrika för jag trodde det va en unge..  
så jag bytte nummer.
Men busringandet fortsatte.. "

Tillslut skrek Miley i telefonen "Klockan är tre på morgon!
Då sa "Justin" Hahahahaha det är Bieber, Ring mig!"

Miley säger nu: "OMG, jag kommer att skada denna unge! min lillasyster älskar honom men jag ska döda honom!"


0:50 - 1:31 berättar honom det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<