Spara bilden om du vill att Justin ska komma till Sverige!

Jag(li) gjorde en ny bild för Sofia hade skrivit lite fel,men själva bilden var det absolut inget fel på!

Ni vet det som hon skrev häromdagen? Spara bilden och gör allt som göra så att justin ska se oss!
Ni vill väl det alla Beliebers?

Gör såhär:

Om du har twitter, ha den som profilbild skriv till Justin hela tiden.
Genom att göra det så skriver du @justinbieber i början av din tweet..
Skicka twitphoto till honom genom att gå in här - på tweetphoto, du loggar in med ditt twitter konto.

Om du har facebook, ladda upp bilden. Skriv till honom när han har skrivit något i sin logg. Vad som helst!

Om du har Blogg, Skriv att alla så dom ska göra så med twitter,facebook och allt sånt.
Gör så att alla får reda på detta. Nu kör vi alla Beliebers! Justin SKA komma hit!
Skicka in till storbloggar, Justin bloggar och andra bloggar.


Gör allt så att alla får reda på det, gör så dom sprider det.
Om ni undrar något, maila oss på [email protected] och säg till om du har bilden, skulle uppskattas!






Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gör det på min blogg om det är ok?? jag tar hela och skriver från er om det är ok??

2010-07-29 @ 08:57:21
URL: http://justinfans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<