Justin "bad boy?"

Teen pop sensation Justin Bieber har erkänt att han en gång togs hem av polisen efter brytit mot ett utegångsförbud, han smög  ut mitt i natten.

Den 16-åriga sångaren hamnade i trubbel med myndigheterna när han var yngre smet han och hans vän ut mitt i natten, utan att inse det var ett utegångsförbud i området, rapporterade Contactmusic.

"Jag smet ut en gång. Min kompis sov över och tänkte , "Låt oss gå ut." Vi kom på när vi cyklade att det var dumt gjort, vi var liksom inte ute efter att göra någonting dåligt, sade Bieber.

Men polisen såg oss och förde mig tillbaka hem, eftersom det var utegångsförbud på området! Klockan var två på morgonen och jag fick utegångsförbud i en månad! Det är det värsta problem jag någonsin varit i, tillade han.

Nu när han är berömd, med hitten Baby, så försöker han alltid bete sig så bra som möjligt, men medger att det inte alltid är så lätt.

"Tja, jag försöker inte vara oförskämd, men folk pressar dig alltid.
Jag var vid denna fotosession och fotografen och stylisten sa: , "Sätt på den här, det ser riktigt coolt ut!
Och jag sa: "Jag inte gillar det, jag vill inte bära det. Detta är mer jag,
Jag bär en hoodie, jag är bara lätt, sade Bieber.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<