Stackarn är sjuk ... :(

Justin manager Scooter Braun twittrade för en stund sen:







Översättning: "Jag är 10 dagar ifrån att starta en stor turné och JB vaknade med ont i halsen och han kan nästan inte prata, ännu mindre sjunga. Så varför är jag så lugn? 
Det började för två dagar sedan och han fick låta sin röst vila. Be alla.
Positiv energi så han vaknar imorgon sjungandes som en kolibri. -
Han verkar alltid komma igenom "kopplingen?" och man kan inte kontrollera allt. Saker händer, så jag fortsätter bara vara positiv.
I värsta fall så skulle jag sjunga för honom och låta honom bara dansa på scenen dom första showerna.
Jag är säker på att barnen inte skulle bry sig.
BABY BABY BABY ohhh"


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. jag tar en i taget för att det ska bli rättvist och enklare för mig att hålla reda på allt. Du komemr få ett mejl när det är din jag börjar med !

2010-06-14 @ 19:23:22
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<