Mer om Justin och hans föräldrar!

Liksom en hel del tånåringar, inte bara Justin bieber. Har varit med om att deras föräldrar separerat.
Trots att han tillbringar mest tid med sin mamma Pattie så är Justin ganska tight med sin pappa Jeremy.

"Jag har en bra relation med mig pappa" säger Justin för seventeen magaine i en speiell fråga som helt ägnas åt den kanadensiska popstjärnan. "Näe jag var yngre lärde han mig spela några låtar på gittar, tex som "knockin' on heaven's door" av Bob Dylan."

Justin kommer kunna vara nära både sin mamma och sin pappa för att det respekterar varandra.
"Mina föräldrar var inte den typen att snacka skit om varandra, säger han. "När vissa förälsrar separerar kommer tex mamman och säger: "din pappa är en idiot. Men mina föräldrar var aldrig så för att de skulle både bli lättare för mig och för dom. Jag visste ju att de älskade mig. Dom separerade ju pågrund av dom, inte pågrund av mig."

I slutet av dagen är Justin fortfarande mamma lilla pojke. Glöm förstöra henne med spa dagar, bilar, eller dyra smycken. Den 16-årige spill, "Jag skulle vilja köpa min mamma ett hus." Aw

Älskar den här bilden på dom två även fast bilden är ganska liten.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<