Är Justin för kort för Kendall..?



Kim Kardashian läste tydligen MTV:s artikel om en potentiell flickvän för Justin Bieber där hennes lillasyster Kendall Kardashian var med.

I hennes blogg, kommenterade Kim att Justin kanske är lite för kort för hennes syster, Kendall, men Justin är två år äldre än Kendall.

"Jag tror jag hittat en pojkvän för Kendall!" började Kim. "Tja, MTV gjorde, LOL. MTV valde sina topp fem flickor som de tror skulle bli bra flickvänner till Justin Bieber och Kendall var en av dem. Jag är för det .. jag tycker att han är den sötaste."

"Han verkar som en riktigt driven och fokuserad grabb, precis som Kendall, och de skulle bli ett bedårande par .. men är inte han, typ kort? Kendall lyckades torna över honom eftersom hon är längre än oss alla! Men vad säger ni, Kendall .. bör vi göra detta!? Haha .."

MTV plockade även andra unga flickor som Chloe Moretz, Miranda Cosgrove, och Abigail Breslin som Justin's match. Och eftersom Justin sade att han inte skulle utesluta att dejta ett fan, inkluderade MTV också ett lyckligt fan i listan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt ni skriver står redan på justindrewbieber.blogg.se

2010-06-02 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<