Justin & Kim @ Bahamas Airport!

Ett fan såg Justin på flygplatsen på Bahamas i Söndags och frågade om hon fick ta en bild med honom men livvakten sa "nej, inte just nu", sedan så gick Justin in i V.I.P loungen med Kim Kardashian!
Tjejen vinkade och dom log. Justin satt och spelade på sitt PSP3 och Kim satt med sin mobil och sedan så tog dom bilder på fansen!




Källa: Ocean up

Såhär säger @arielhershy:
"På flygplatsen bad jag livvakten om vi fick ta ett par bilder och svaret blev "nej inte nu".
precis tittade Justin upp på mig och slickade sig om läpparna och jag höll på och smälta haha!
Sedan gick han in i salongen med Kim.

Jag vinkade till dom och de log tillbaka..
Kim höll på med sin telefon och Justin spelade PS3, och det tog några bilder av fans.
Sen kom polisen så dom kunde gå därifrån..

Enligt Heat, Justin's folk är oroade över att Kim ska försöka få till det med honom.
En källa avslöjade:
"Justin kan förlora alltihop om han får till det med Kim. Hans fans hatar henne och tanken på att Kim tänker på Justin's oskuld var har gjort att alla har blivit mycket bekymrade. Hon är en av de vackraste kvinnorna på planeten och har drag som skulle driva de stackars oskyldiga barnen från sina sinnen. "






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<