Justin: "Killarna var avundsjuka för jag sportade"

Seventeen magazine: Du har en privatlärare nu, men hur var du i skolan?
- Justin: Jag var med i basket och schack teamet. Jag hade faktiskt inte har många vänner i skolan. Killarna var svartsjuka för att jag sportade så det uppstod mycket skitsnack, men jag hade många flickvänner.


Seventeen magazine: Är du orolig för din föränderliga röst?
- Justin: Vi har fått ändra några av de höga tonerna på "Baby". Jag kan inte sjunga dem längre. Men jag tittar på Justin Timberlake och Usher. De började som unga artister, och de utvecklades och hade ännu bättre karriärer när de blev äldre.


Seventeen magazine: Det verkar som att du har en framtid i komedi?
- Justin: Jag skulle vilja göra filmer, som ska visa min komiska och seriösa sida. Jag vill gärna göra en sport film, liksom en om hockey .. Ju hårdare du arbetar desto mer framgångsrik kan du bli. Detta är bara början. 

Seventeen magazine: Vad har du planerat för din turne?
- Justin: Det kommer att finnas massor av dans och massor av explosioner. Det kommer bli spännande.


HAR NU UPPMÄRKSAMMAT ATT VI SKAFFAT NY DESIGN? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<