Justin död? HAHAHA

Ja det ryktas alltså om att Justin är död.. haha.
Tycker det är ganska omoget av den/dom personerna som kommit på den skiten. För vi vet ju att det inte är sant!

Att han hittades på soffan av svimmad i Ontario.
Och han hade tagit drogen, Kokain (det vet jag att han aldrig skulle göra, ärligt)
Läkarna i Torona East General Hospital meddelade att stjärnan var död efter några minuter efter sin ankomst till sjukhuset. Det sägs att han kanske hade vart medvetslös i flera timmar innan hans mamma Pattie hittade honom på soffan.

"Det var ingen stor överraskning att höra att han hade tagit kokain, säger vännen Jaden Smith.
"Han har inte vart social på sistone, han hade ju aldrig tid för någon"

Justins fans har blandade känslor, "Jag var kär i Justin, men jag skulle aldrig ha honom om han skulle ta droger!
Det liknar inte honom" Säger en fläkt uppläggning på fan site j-bieber.org.
Alla föräldrar på webbplatsen är mycket upprörda. "Mina barn såg upp till Bieber - Han var en hjälte för dem, men nu har han gjort en britney. Jag hoppas på att någon får betala för allt detta. Vi kan inte ha barn som tänker på droger, det är oacceptabelt. Bara för att alla deras idoler använder dom."

Justin var känd för att vara älskad av sina skrikande fans. Han blev dom kändast genom hiten "baby" och "Never say never" som båda var top 10 på Billboard hot 100, en underhållningsindustri inom musik.

KÄLLA


Kommentarer
Postat av: ebba larsson

FUCK de som kom på den skiten, jag börjah juh fan o lipah :""(

2010-06-12 @ 15:42:36
URL: http://tyypebba.blogg.se/
Postat av: JustinsAllt

Asså hur sjuk får man vara?? Justin e smart o tänker nt sådäe som sin farsa.. J-Bieber.org borde skämmas! Fuck dom som kom på den lögnen! Jaden har nt alls sagt så där heller!

2010-06-13 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<