JB är mer ångsidig än Jonas Brother och Lady Gaga!



Usher- som mentor 16-åriga Justin Bieber sedan han upptäcktes på video-sharing webbplats youtube och har prisat den Baby hitmarker (mångsidighet) oxh tror att han erbjuder mer än andra popartister.

Justin Bieber är någon jag inte bara kan godkänna som en talang. Han är någon jag kan vårda som konstnär. ¨han är min konstnär¨ Han är en otrolig talang. Han är en ung man som jag tycker  representerar alla om vad som behövs i denna tid för att vara konstnär och bli framgångsrika. Man tittar på olika genrer av musik nu och det är antingen elektrisk dans eller akustiska ljud. Du har fått Jonas brothers och du har Lady Gaga. Jag tror att justin är för att kunna detta eftersom han spelar Piano,Gittar och trummor och kan dansa. Så mycket är det lätt att plocka när jag inför en annan rörelse för honom.

Justin Bieber är glad över att Usher har ett sådant intresse att hjälpa till med Karriären och alltid lyssna på hans råd. Han berättade för Touch Weekly Magazine ¨Jag är väldigt välsignad att ha honom eftersom han har gått igenom allt- han i princip börkade i min ålder. Jag har en förmåga att ställa frågor till honom.
Han sa åt mig att stanna ödmjuk och vistelse jordad. Vilket är väldigt viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<