Iyaz vill turéra med Justin

OBS ÖVERSATT MED TRANSLATE DIREKT SÅ KANSKE INTE ÄR KORREKT ÖVERSATT

"Jag är definitivt ser fram emot det," Iyaz spill om sin kommande sommarturné med Justin Bieber.
"Det ska bli kul. Inte alltför många vet är jag på turné ... Det är tänkt att vara en överraskning. "

Oj. Gissa kattens ur väskan nu.

Inte känner till Iyaz musik? Då här 'deets på denna nya stjärna. Sean Kingston, som är också på turné med Biebs somras upptäckte Iyaz på MySpace. Hans enda "Replay släpptes på våren, och hans album kommer att komma ut i augusti.

Han har knoppar med Bieber ett tag nu. "De VMAs var över och alla fick lämna att gå ut och han är kort, så att alla börjar folkmassa runt och kommer in på honom," Iyaz berättar om sin första körts in med JB på MTV Video Music Awards förra året.

"Jag är inte mycket längre än honom, men jag bara började skjuta folk av honom, säger han. "Jag visste inte ens vilka dessa människor var. Och efter att vi har bara varit cool. Vi talar hela tiden. "

Liksom för andra celeb kompisar? Han kan namnet släppa Miley Cyrus också. Iyaz kommer att visas på ett augusti avsnitt av Hannah Montana, och spelade in en låt med Disney drottningen som kommer att släppas ungefär samtidigt som seriens final.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<