7 Saker du inte visste om Justin!

1. justins favoritlåt att utföra för tusentals skrikande fans är "Never ler you go"

2. när justin är ledigt, är han vilken unge som helst!
"Jag tycker om och Hänga ute med vänner och titta på filmer, Och jag golfar med min vän Ryan"

3. Justin's leenden är tack vare osynlig tandställning han fick från sin tandläkare som råkar vara hans manaher sparkcykel Braun mamma!

4. Justin köper inte dyra kläder!
"Sparsamhet shop är häftigt" han flinar
"Dessa platser är bra, det är där jag fortfarande går"

5. Justin fick sin hund, Sam, på ett hund kennel!
"Jag uppmanar husdjur antagande" säger han med ett leende

6. Justin älskar att ladda upp sin hamburgare och varmkorv! "Jag gillar everythinh" han flinar
"Ketchup, senap, stark sås och lök"

7. En av justins första favoritlåtar var boyz || män - on my bended knee.
"Min mamma brukade spela skivan om och om igen" minns han







Kommentarer
Postat av: J E N N Y<3

sv: Haha jaha!

Thanks! :)

2010-06-01 @ 08:00:32
URL: http://sweetiiepiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<