Vi vill ju vara ute i god tid.... Vi söker kanske dig?

Hejhej!
Skulle bara säga att både jag och Lollo åker bort i helgen och är bort i en hel vecka!!
Jag åker till Gävle och Lollo åker på popkollo ;)
Så vi skulle behöva någon/några som uppdaterar bloggen så länge..
För jag antar att lollo inte kommer ha tillgång till dator alls och jag kanske kommer ha lite. Har ju med min seeeega bärbara som knappt funkar...
Men om du eller om du vet någon som skulle vara intresserad av att uppdatera våran blogg lite så kan ni ju maila oss på [email protected]

Detta måste du kunna:
- sitta vid datorn rätt mycket, åtminstånde på morgonen och på kvällen.
- redigera bilder, spelar ingen roll i vilket program givetvis!

och om det är någon som är intresserad av detta så berättar vi mer via mail! :)

Kommentarer
Postat av: Jinet

Asså jag skulle faktiskt kunna ! För jag sitter vid datorn nästan dagen runt , jag brukar uppdatera min blogg med minst 4-5 inlägg om dagen. Och så har jag 3 redigeringsprogram och det bästa av allt: JAG ÄR BESATT AV JUSTIN BIEBER :)<3

2010-07-07 @ 18:49:34
URL: http://pinklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<