"Justins skäms för sin längd"

direkt tagen ur artikeln:



161 centimeter långe Justin Bieber verkar inte gilla sin längd – när stjärnan nyligen poserade på röda tillsammans med Selena Gomez bad han skådespelerskan att ta av sina skor.

— Förra gången jag hade klackar bredvid honom frågade han mig om jag kunde ta av dem eftersom han inte ville se kortare ut, säger Selena till Sugar Magazine.

Justins förfrågan fick dessvärre ett blankt nej.

— Jag skrattade och sa ”Nej, jag tänker inte ta av mig dem, du kommer inte få mig att ta av mig mina skor”, avslöjar hon.

Spana in Justin tillsammans med betydligt längre kvinnliga stjärnor i galleriet ovan!


161 centimeter långe Justin Bieber verkar inte gilla sin längd – när stjärnan nyligen poserade på röda tillsammans med Selena Gomez bad han skådespelerskan att ta av sina skor.


"Förra gången jag hade klackar bredvid honom frågade han mig om jag kunde ta av dem eftersom han inte ville se kortare ut", säger Selena till Sugar Magazine.


Justin med aningen längre Miley Cyrus


Justin gillar inte att tjejerna är längre!


Justin med Katy Perry


Justin med Kim Kardashian



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<