Justin vill dejta Cheryl Cole


Justin Bieber berättade Daily Star att han vill ta Cheryl Cole på en dejt.

Justin sa också att Cheryl Cole är den "vackraste kvinnan i världen" och sen sa att han skulle ta henne överallt hon ville.
"Jag kommer att ta Cheryl ut för en dejt nästa gång hon är över i USA, eller nästa gång jag är över i Storbritannien.

"Låt oss inse det, hon har alla i Hollywood och därför försöker alla dejta henne. Men jag skulle absolut behandla henne som den tjej hon är ... Jag tror verkligen att hon är den vackraste kvinnan i världen och det är inte bara showbiz"

Sedan fortsatte han: "Inte bara det, hon är också en riktigt, riktigt trevlig tjej!
Jag kan inte föreställa mig hur någon kille skulle behandla henne som den tjej hon egentligen är. Varje kille som går en dejt med henne är nog den lyckligaste killen i världen, du måste nog vara knäpp för att strula till det.

Jag skulle vilja arbeta med Cheryl på en professionell nivå.
Jag tror att det skulle vara bra att spela med henne eller ens spela live med henne eftersom hon är en bra dansare. Eller kanske Simon vill ge mig en gäst platsen på The X Factor."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<