Justin and Caitlin, BFF

I Bahamas om hans ex-flickvän Caitlin Beadles. Justin och Caitlin, som som dejtade men sedan tog det slut innan hennes förödande vattenskoteråkning olycka:

"Hon är här med sin familj. jag bjöd in dem. De är bra. Hon är underbar. Hon är mycket bättre.
hon är ur rullstolen, så att hon är tillbaka. hon är en mycket, mycket, mycket, mycket trevlig person. hennes familj är väldigt bra. hennes lillebror är riktigt cool. hon verkar som en av de vänner som jag kan ha för evigt" säger Justin.

GULLIGT SAGT TYCKER JAG!



Jag har inte vart så itresserad av och läsa om hennes olycka. Men det var hemskt!
Så om ni inte vet det men såhär var det:
Hon åkte jet-skiing, och föll av. Så kom den efter henne och så blev hon påkörd av den.
Dom åkte direkt till sjukhuset och hon fick opereras på en gång.
Hon kunde inte andas själv och dom på sjukhuset kunde inte stoppa blödningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<